To profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, a także zwiększające elastyczność kręgosłupa. Ćwiczenia te, to znakomita forma aktywności ruchowej dla każdego, kto chce jak najdłużej cieszyć się swobodą ruchu i brakiem bólów pleców. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. 
Wykorzystywane w treningu ćwiczenia na bazie jogi zlikwidują przykurcze mięśni i rozluźnią napięcia.
 Zapomnij o bólu, trzymaj się prosto i popraw komfort swojego życia!
Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Na zajęcia przygotuj nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia prowadzi Zuzia.

Czas trwania: 50 minut.

 

 

To profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, a także zwiększające elastyczność kręgosłupa. Ćwiczenia te, to znakomita forma aktywności ruchowej dla każdego, kto chce jak najdłużej cieszyć się swobodą ruchu i brakiem bólów pleców. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. 
Wykorzystywane w treningu ćwiczenia Pilatesa wzmocnią dodatkowo głębokie partie mięśniowe pleców. Zapomnij o bólu, trzymaj się prosto i popraw komfort swojego życia!

Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Na zajęcia przygotuj nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia prowadzi Magda.

Czas trwania: 50 minut.

 

 

To profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, a także zwiększające elastyczność kręgosłupa. Ćwiczenia te, to znakomita forma aktywności ruchowej dla każdego, kto chce jak najdłużej cieszyć się swobodą ruchu i brakiem bólów pleców. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. 
Zapomnij o bólu, trzymaj się prosto i popraw komfort swojego życia!
 Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Na zajęcia przygotuj nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia prowadzi Ania.

Czas trwania: 50 minut.

 

Jeśli czujesz się spięty/a, odczuwasz zmniejszoną ruchomość czy sztywność w stawach, te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Lekcja poświęcona jest rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych, jest prowadzona przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce, dzięki której znakomicie zrelaksujesz swoje ciało i umysł. Rozluźnij się i zlikwiduj efekty codziennego stresu!
Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy boso lub w skarpetkach. Prosimy o przygotowanie niedużego ręcznika oraz butelki wody.

Zajęcia trwają 50 minut.

Zajęcia prowadzi Magda i Ania

 

 

Joga płynna rozwija siłę, elastyczność i gibkość. Zajęcia mają na celu wzmocnienie mięśni, poprawę kondycji, równowagi i koordynacji, rozciągnięcie, ale także spalanie kalorii. Joga płynna dodaje pozytywnej energii, ale też rozluźnia i relaksuje. Trenuje się tu głównie z ciężarem własnego ciała. Joga ta bazuje na dość prostych asanach, a jej „płynność” polega na płynnych przejściach między pozycjami.

Zajęcia trwają 60 minut.

Zajęcia prowadzi Ania.

 

 

 

Podczas zajęć ze wszystkich pozycji jogi, wybierane będą te, które mają najkorzystniejsze działanie na kręgosłup. Ćwiczenia wykonywane są w wolnym tempie, a uwaga skupiona jest na mięśniach głębokich, które stabilizują kręgosłup. Wzmacniamy mięśnie brzucha, rozciągamy nogi, a delikatne kołysania miednicy rozluźnią biodra. Łagodna praktyka pomoże w pogłębieniu oddechu, co pozytywnie wpłynie na odprężenie się.
Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, również dla osób zaczynających swoją przygodę z jogą.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Prosimy o punktualność, ponieważ zajęcia zaczynają się od grupowej relaksacji.

Zajęcia trwają 60 minut.

Zajęcia prowadzi Zuzia.

 

 

 

To profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, a także zwiększające elastyczność kręgosłupa. Ćwiczenia te, to znakomita forma aktywności ruchowej dla każdego, kto chce jak najdłużej cieszyć się swobodą ruchu i brakiem bólów pleców. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. 
Zapomnij o bólu, trzymaj się prosto i popraw komfort swojego życia!
 Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Na zajęcia przygotuj nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia prowadzi Asia.

Czas trwania: 50 minut.

 

Trening funkcjonalny imituje ruchy, które wykonujemy na co dzień. Poprawia kondycję, rzeźbi sylwetkę oraz pomaga w treningu mięśni głębokich. Jego podstawowymi zasadami są: wielostawowość ćwiczeń oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność imitująca ruchy codziennego życia. Ten rodzaj treningu angażuje do pracy mięśnie głębokie, a także tzw. „core”, czyli „centralny gorset mięśniowy”. Podczas zajęć wykorzystywany będzie różnego rodzaju sprzęt. Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.

UWAGA! Na zajęcia przygotuj wygodne obuwie na zmianę, butelkę wody i nieduży ręcznik.

Zajęcia trwają 50 minut.

Zajęcia prowadzi Zuzia.

To kompleksowy trening ogólnorozwojowy całego ciała – składa się z prostych ćwiczeń ramion, brzucha, pleców, nóg oraz pośladków. Poprawiamy siłę mięśniową oraz kształt naszej sylwetki. Trening przyspiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, wpływa na poprawę kondycji oraz wytrzymałości mięśniowej. Podczas zajęć wykorzystujemy różnego rodzaju przybory: ciężarki, gumowe taśmy lub piłki.
Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness. Umiarkowana intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń, pozwalają uczestniczyć w nich wszystkim bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną.

UWAGA! Na zajęcia przygotuj wygodne obuwie na zmianę, butelkę wody i nieduży ręcznik.

Zajęcia trwają 50 minut.

Zajęcia prowadzi Ania.

 

 

To trening wzmacniający i kształtujący dolne partie ciała, ze szczególnym naciskiem na brzuch, uda i pośladki. Pierwsza część zajęć to zestaw ćwiczeń skomponowany w taki sposób, aby ujędrnić, wzmocnić oraz wysmuklić mięśnie nóg i pośladków. Druga część zajęć przeznaczona jest na wzmocnienie mięśni brzucha, z przerwą na ćwiczenia mięśni grzbietu dla zachowania równowagi napięciowej ciała. Trening zawiera kombinację ćwiczeń siłowych oraz tlenowych (cardio), w celu przyspieszenia procesu spalania tkanki tłuszczowej.
Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness. Umiarkowana intensywność i nieskomplikowany pod względem koordynacyjnym zestaw ćwiczeń, pozwalają uczestniczyć w nich wszystkim bez względu na wiek, płeć i wydolność fizyczną.

UWAGA! Na zajęcia przygotuj wygodne obuwie na zmianę, butelkę wody i nieduży ręcznik.

Czas trwania: 50 minut.

Zajęcia prowadzi Zuzia.

Zumba Fitness® jest nowoczesnym system fitness, który łączy taniec z aerobikiem. Fuzja ta, zainspirowana rytmami latynoskimi,  kształtuje sylwetkę, dba o kondycję, a także dodaje energii i napawa optymizmem. Kroki taneczne zaczerpnięte z rytmów latynoskich  merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba) są bardzo proste, a dzięki specjalnej formule bawisz się już od pierwszych zajęć. Kombinacje kroków oraz energetyczna muzyka stwarzają atmosferę świetnej imprezy. Zumba to także rodzaj zajęć cardio, z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę. Zajęcia Zumby spala ogromne ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.

Zajęcia trwają 50 minut.

Zajęcia prowadzi Iza.

Salsation® jest treningiem tanecznym, który zamienia funkcjonalne elementy treningowe na ruchy taneczne, skupiając się przede wszystkim na muzykalności oraz lirycznej ekspresji. Nazwa „Salsation” to połączenie słów „salsa” i „sensation”. Słowo „salsa” zostało użyte jako sos, czyli mieszanka wielu stylów, kultur i rytmów. Sensation oznacza odczucia, wrażenia. Oprócz świetnej zabawy, nauczysz się świadomości ruchu, poprawisz sprawność fizyczną oraz zwiększysz wydatek energetyczny.

Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, niezależnie od poziomu tanecznego.

UWAGA! Na zajęcia przygotuj wygodne obuwie na zmianę, nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia trwają 50 minut.

Zajęcia prowadzi Iza.

To zajęcia łączące wiele form tanecznych latynoamerykańskich. Dzięki cudownej muzyce, gorącym rytmom i pozytywnej energii poczujesz się niezwykle kobieco i romantycznie. 
Na zajęciach będziemy skupiać się nie tylko na dobrej zabawie i choreografii, ale będziemy też trenować swoją kobiecość i seksapil.
Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, niezależnie od poziomu tanecznego.

UWAGA! Na zajęcia przygotuj wygodne obuwie na zmianę, nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia trwają 60 minut.

Zajęcia prowadzi Kinga.

 

 

To zajęcia łączące wiele form tanecznych latynoamerykańskich i nie tylko! Nie zabraknie rytmów tanga, walca, a nawet zorby! Dzięki cudownej muzyce i pozytywnej energii poczujesz się niezwykle wesoło i kobieco. 
Na zajęciach będziemy skupiać się nie tylko choreografii, ale także na dobrej zabawie! Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, niezależnie od poziomu tanecznego.

UWAGA! Na zajęcia przygotuj wygodne obuwie na zmianę, nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia trwają 50 minut.

Zajęcia prowadzi Asia.