Pilates to system ćwiczeń fizycznych, który powstał na początku XX wieku. Są to ćwiczenia wzmacniające i rozciągające mięśnie ciała, bez zbytniego ich rozbudowywania. W skład zestawu wchodzą m.in. ćwiczenia na kręgosłup, utrwalające prawidłową postawę ciała oraz ćwiczenia wysmuklające i relaksujące. Pilates opiera się na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów. Koncentracja i skupienie są niezbędne podczas treningu. Co więcej, aktywizacja procesu myślowego w czasie wykonywania ćwiczeń sprzyja spalaniu większej liczby kalorii. Na zajęciach wykorzystywane są różnego rodzaju pomocy, takie jak piłki, taśmy, paski, obręcze czy rollery.

Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Na zajęcia przygotuj nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia prowadzi Asia Sz.

Czas trwania: 55 minut.

 

 

Pilates to system ćwiczeń fizycznych, który powstał na początku XX wieku. Są to ćwiczenia wzmacniające i rozciągające mięśnie ciała, bez zbytniego ich rozbudowywania. W skład zestawu wchodzą m.in. ćwiczenia na kręgosłup, utrwalające prawidłową postawę ciała oraz ćwiczenia wysmuklające i relaksujące. Pilates opiera się na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów. Koncentracja i skupienie są niezbędne podczas treningu. A Power Pilates to nic innego, jak bardziej dynamiczna forma zajęć Pialtes, gdzie spalisz więcej kalorii oraz rozbudzisz ciało po nocy 🙂 Na zajęciach wykorzystywane są różnego rodzaju pomocy, takie jak piłki, taśmy, paski, obręcze czy rollery.

Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, ale nie rekomendujemy ich seniorom.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Na zajęcia przygotuj nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia prowadzi Asia Sz.

Czas trwania: 55 minut.

 

 

To profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie przykręgosłupowe, a także zwiększające elastyczność kręgosłupa. Ćwiczenia te, to znakomita forma aktywności ruchowej dla każdego, kto chce jak najdłużej cieszyć się swobodą ruchu i brakiem bólów pleców. Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka. 
Zapomnij o bólu, trzymaj się prosto i popraw komfort swojego życia!
 Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

Na zajęcia zapraszamy także seniorów.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Na zajęcia przygotuj nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia prowadzi Asia Sz. i Ela.

Czas trwania: 55 minut.

 

Jeśli czujesz się spięty/a, odczuwasz zmniejszoną ruchomość czy sztywność w stawach, te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Lekcja poświęcona jest rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych, jest prowadzona przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce, dzięki której znakomicie zrelaksujesz swoje ciało i umysł. Rozluźnij się i zlikwiduj efekty codziennego stresu!
Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy boso lub w skarpetkach. Prosimy o przygotowanie niedużego ręcznika oraz butelki wody.

Na zajęcia zapraszamy także seniorów.

Zajęcia trwają 55 minut.

Zajęcia prowadzi Asia D. i Asia Sz.

 

 

Podczas zajęć ze wszystkich pozycji jogi, wybierane będą te, które mają najkorzystniejsze działanie na kręgosłup. Ćwiczenia wykonywane są w wolnym tempie, a uwaga skupiona jest na mięśniach głębokich, które stabilizują kręgosłup. Wzmacniamy mięśnie brzucha, rozciągamy nogi, a delikatne kołysania miednicy rozluźnią biodra. Łagodna praktyka pomoże w pogłębieniu oddechu, co pozytywnie wpłynie na odprężenie się.
Zajęcia przeznaczone są dla osób o różnym stopniu zaawansowania, również dla osób zaczynających swoją przygodę z jogą.

UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w skarpetkach lub boso. Prosimy o punktualność, ponieważ zajęcia zaczynają się od grupowej relaksacji.

Zajęcia trwają 55 minut.

Zajęcia prowadzi Zuzia.

 

 

 

Zumba Fitness@ to trening taneczno-fitnessowy, Zajęcia powstały z inspiracji rytmami latynoskimi. Kształtują sylwetkę, poprawiają kondycję, a także dodają energii. Kroki taneczne są zaczerpnięte z rytmów latynoskich takich, jak: merengue, bachata, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba są bardzo proste, a dzięki specjalnej formule bawisz się już od pierwszych zajęć.

Oprócz świetnej zabawy, nauczysz się świadomości ruchu, poprawisz sprawność fizyczną oraz zwiększysz wydatek energetyczny.

Zajęcia trwają 55 minut.

Zajęcia prowadzi Iza.

Fiesta Latina to trening taneczno-fitnessowy. Ten typ zajęć stworzyłyśmy dla kobiet, które dopiero zaczynają przygodę z tańcem albo dla pasjonatek Zumba ®Fitness, które wolą jednak spokojniejsze od oryginalnych tempo zajęć. Fiesta Latina powstała z inspiracji rytmami latynoskimi. Udział w zajęciach korzystnie wpływa na sylwetkę, poprawia kondycję, a także dodaje energii. Kroki taneczne są zaczerpnięte z rytmów latynoskich takich, jak: merengue, bachata, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba są bardzo proste, a dzięki specjalnej formule bawisz się już od pierwszych zajęć. Oprócz świetnej zabawy, nauczysz się świadomości ruchu, poprawisz sprawność fizyczną oraz zwiększysz wydatek energetyczny.
UWAGA! Podczas treningu ćwiczymy w wygodnych sportowych butach. Na zajęcia przygotuj także nieduży ręcznik oraz butelkę wody.

Zajęcia trwają 55 minut.

Zajęcia prowadzi Iza.

Tańce Hulańce to autorski program Asi – założycielki Pogodna Studio, Są to taneczne zajęcia dla kobiet poprawiające samopoczucie i dodające energii!

W programie:

– proste układy taneczne tańczone solo, inspirowane tańcami latynoskimi

– tańce tańczone w kręgu pochodzące z różnych stron świata m.in. Rumunii, Turcji, Armenii, Grecji, będą tańce żydowskie, romskie, a także polskie!

Wiek oraz doświadczenie taneczne nie mają znaczenia.

UWAGA! Podczas zajęć ćwiczymy w wygodnych sportowych butach lub w skarpetkach antypoślizgowych. Na zajęcia przygotuj także butelkę wody.

Zajęcia trwają 55 minut.

Zajęcia prowadzi Asia D.