kurs

pilates dla kręgosłupa

start 5.11

Czujesz, że Twój kręgosłup potrzebuje odciążenia?

Nie jesteś zadowolona ze swojej postawy?

Chciałabyś się wyciszyć, odstresować, a jednocześnie wykonać bezpieczny trening całego ciała?

Zajęcia poprowadzi:

TERMIN:

PIĄTEK 19:10 – 20:05

05.11 – 17.12

TYP KURSU: 

7-spotkaniowy kurs, spotkania 1 raz w tygodniu

GDZIE:

POGODNA STUDIO, sala 1

CENA: 

245 zł – w przedsprzedaży do 29.10

280 zł – cena regularna od 30.10

Dobrze trafiłaś! Ania – nasza instruktorka jest specjalistką od metody Pilatesa. Na naszym kursie zadbasz o ciało z szacunkiem do kręgosłupa oraz mięśni dna miednicy!

Nauczysz się techniki podstawowych ćwiczeń metody Pilates, poprawisz postawę ciała oraz wzmocnisz i uelastycznisz całe ciało.

Zapisz się na kurs PILATES DLA KRĘGOSŁUPA.

Pilates skupia się na rozwijaniu świadomości ciała. Ruchy są precyzyjne, płynne i zsynchronizowane z oddechem. Ćwiczenia wzmacniają mięśnie wewnętrzne stabilizujące kręgosłup, miednicę oraz łopatki, przeciwdziałając skutkom siedzącego trybu życia – poprawiają postawę ciała i zapobiegają urazom kręgosłupa. Pilates to również trening mentalny, poprawiający koncentrację, równowagę oraz obniżający stres. Jak widzisz, jest to trening wszechstronny, uwzględniający zarówno poprawę kondycji fizycznej jak i relaksację poprzez oddech. Ania pokaże Ci jak ćwiczyć szanując ograniczenia swojego ciała, jednocześnie wykorzystując jego możliwości. Nauczysz się także, jak dbać o dno miednicy i samodzielnie korygować swoją postawę od stóp do głów.

Zajęcia trwają 55 minut. Rozpoczynamy od delikatnej rozgrzewki całego ciała. W części głównej wykonujemy zaplanowane ćwiczenia. Na koniec relaks, czyli nagroda za porządny trening.

Co zyskasz?

  • Na zawsze zmienisz swoją podstawę, będziesz wyglądać na 5 kg mniej.
  • Nie dasz się znów zaskoczyć pandemii, bo nauczysz się prostych ćwiczeń, które będziesz mogła wykonywać samodzielnie w domu!
  • Nauczysz się jak aktywizować mięśnie dna miednicy szczególnie w czasie codziennych czynności, takich, jak schylanie się i podnoszenie przedmiotów. 

Zapisz się na kurs PILATES DLA KRĘGOSŁUPA.

Dla kogo jest ten kurs?

Dla wszystkich kobiet, które czują, że ich plecy potrzebują odprężenia. Dla osób lubiących ćwiczenia Pilatesa w kobiecym gronie. Nasz kurs jest także doskonałym rozwiązaniem w profilaktyce bólu kręgosłupa. 

Nie jesteś pewna, czy możesz korzystać z zajęć? Przed zapisem na kurs skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą. 

Dlaczego kurs jest wyjątkowy?

Nauczysz się także, jak dbać o dno miednicy i samodzielnie korygować swoją postawę od stóp do głóMała grupa = większe bezpieczeństwo

  • Traktujemy ciało z ogromnym szacunkiem i uwagą, dlatego poziom ćwiczeń dopasujemy do możliwości uczestników kursu. Jednak jeśli cierpisz na niepokojące lub długotrwałe bóle kręgosłupa to koniecznie udaj się do specjalisty, bo udział w kursie nie zastąpi konsutacji z fizjoterapeutą.
  • Przez 7 tygodni ćwiczymy w stałej, kameralnej grupie osób osób.
  • Nasza nowa formuła zajęć w zamkniętej grupie pozwoli Ci poczuć się pewniej i raźniej, bo wszystkie uczestniczki będą wspólnie przechodziły przez kolejne etapy kursu.

Terminy: 

Start kursu: 5 listopada 2021 r. Będziemy spotykały się przez 7 kolejnych piątków o 19:10. Koniec kursu: 17 grudnia 2021 r. 

masz pytania?

przeczytaj