Joga rozluźniająca skierowana jest do wszystkich, którzy chcą odpuścić codzienne stresy i napięcia, a także zrozumieć, jak to mogą robić świadomie i intencjonalnie. Dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się relaksować swoje ciało i głowę samodzielnie, na zajęciach jogi i poza nimi, nawet za biurkiem w pracy.

Będziemy używać jogicznych narzędzi, które poszerzą naszą świadomość ciała i szukać dróg rozluźniania go. Będziemy pracować w jogicznym śnie (joga nidra), gdzie relaksowane są poszczególne części ciała. Wejdziemy w nie głęboko. Za sprawą ruchu połączonego z oddechem (vinyasy) również rozluźniamy ciało i przyjrzymy się jak wielkie znaczenie dla relaksu maja ruch i oddech. Uczestnicy zostaną wprowadzeni w techniki medytacyjne, dzięki którym odczują lepiej, co się w ciele dzieje, gdzie tworzą się napięcia. I zrozumieją jak za pomocą oddechu można samodzielnie te napięcia niwelować.
Zrelaksowane ciało to też zrelaksowany umysł. Naszym celem jest zrzucenie codzienności z barków i innych części ciała, i przeniesienie się do błogiego stanu rozluźnienia, do którego tak często, za często, nie mamy dostępu. Ładujemy akumulatory!!

W programie:
JOGA NIDRA. Jogicznym snem zaczynamy i kończymy praktykę. Wchodzimy w głębokie odczuwanie ciała i jego poszczególnych partii i części.
DELIKATNE, WYCISZAJĄCE VINYASY. Łączymy ruch z oddechem i za pomocą takiego ruchu usuwamy napięcia z ciała i umysłu.
MEDYTACJA SKANUJĄCA (metodą vipassany). Szukamy dalej kontaktu z ciałem, wchodzimy w odczuwanie i uważną świadomość ciała.
ODDECH. Usiądziemy i za pomocą technik oddechowych (pranajama, kriya) będziemy resetować umysł z codziennych wyzwań.

Kilka słów od prowadzącej: “Nazywam się Alina Kaczmarek i jestem instruktorką jogi (więcej info w bio na stronie http://fundacjatejas.pl/). Obecnie przebywam w Indiach. W moich zajęciach staram się przywrócić uczniom stan spokoju  i nauczyć, jak go odnajdywać samemu. Uczę hatha jogi, pranajam, kriyi i medytacji, prowadzę autorski program Jogi na Stres; m. in. w szkołach: Stan Skupienia, Santhi School of Yoga. Z zawodu jestem również etnolożką.”
TERMIN:  05 maja 10:00 – 12:00
Koszt: 50 zł. za jeden warsztat / 40 zł. przy rezerwacji i opłacie do 30.04.
Zajęcia odbywają się w kameralnej grupie, maksymalnie do 12 osób w grupie w Pogodna Studio w Pruszkowie, ul. Targowa 6
Zapisy: 728 415 585 lub info@pogodnastudio.pl