zajęcia

PILATES NA WZMoCNIeNIE, bo siła jest kobietą!
start 7.10

Chcesz wzmocnić swoje ciało?

Chcesz ujędrnić swój brzuch, uda i pośladki?

Czujesz, że Twój kręgosłup potrzebuje odciążenia?

Zajęcia poprowadzi

TERMIN:

CZWARTEK 19:10-20:05

07.10 – 02.12. (bez 11.11.)

TYP KURSU:

2-miesięczny kurs, spotkania 1 raz w tygodniu

GDZIE:

POGODNA STUDIO,  sala 1 

CENA: 

280 zł – w przedsprzedaży do 28.09.

320 zł – cena regularna od 29.09. 

Dobrze trafiłaś! Asia nasza instruktorka jest specjalistką od metody Pilatesa. Na naszym kursie zadbasz o ciało z szacunkiem do mięśni dna miednicy!

Nauczysz się techniki podstawowych ćwiczeń metody Pilates prawidłowej postaaktywizowania mięśni brzucha przy codziennych czynnościach

Pilates skupia się na rozwijaniu świadomości ciała. Ruchy są delikatne i zsynchronizowane z oddechem. Ćwiczenia wzmacniają mięśnie wewnętrzne stabilizujące kręgosłup i inne stawy, poprawiają równowagę, koordynację mięśniową oraz obniżają stres. Dodatkowo ćwicząc regularnie wzmocnisz brzuch, wysmuklisz mięśnie nóg i uelastycznisz całe ciało. Asia pokaże Ci jak ćwiczyć szanując ograniczenia swojego ciała, jednocześnie wykorzystując jego możliwości. Nauczysz się także, jak samodzielnie korygować swoją postawę: jak ustawić szyję, aby znajdowała się na przedłużeniu kręgosłupa, dowiesz się, jak ułożyć ramiona, aby otworzyć klatkę piersiową i barki, uświadomimy Ci jak powinno wyglądać neutralne ustawienie miednicy, poznasz sposób aktywizowanie mięśni brzucha oraz poprawną pozycję stóp.

Zajęcia trwają 55 minut. Rozpoczynamy od delikatnej rozgrzewki całego ciała. W części głównej wykonujemy ćwiczenia wzmacniające. Na koniec relaks, czyli nagroda za porządny trening.

Zapisz się na kurs PILATES NA WZMOCNIENIE.

Co zyskasz?

  • Na zawsze zmienisz swoją podstawę, będziesz wyglądać na 5 kg mniej.
  • Nie dasz się znów zaskoczyć pandemii, bo nauczysz się prostych ćwiczeń, które będziesz mogła wykonywać samodzielnie w domu!
  • Nauczysz się jak aktywizować mięśnie dna miednicy szczególnie w czasie codziennych czynności, takich, jak schylanie się i podnoszenie przedmiotów.  

Dla kogo jest ten kurs?

Dla wszystkich kobiet potrzebujących wzmocnienia ciała i dla osób lubiących ćwiczenia Pilatesa w kobiecym gronie. 

Nie jesteś pewna, czy możesz korzystać z zajęć? Przed zapisem na kurs skonsultuj się z lekarzem lub fizjoterapeutą. 

Dlaczego kurs jest wyjątkowy?

  • Mała grupa = większe bezpieczeństwo.
  • Traktujemy ciało z ogromnym szacunkiem i uwagą. Instruktorka Asia dopasuje poziom ćwiczeń do możliwości uczestników kursu.
  • Przez 8 tygodni ćwiczymy w stałej, kameralnej grupie 5-8 osób.
  • Nasza nowa formuła zajęć w zamkniętej grupie pozwoli Ci poczuć się pewniej i raźniej, bo wszystkie uczestniczki, będą wspólnie przechodziły przez wszystkie etapy kursu. 

Terminy:

Startujemy 7 października 2021 r., koniec:2 grudnia 2021 r. (bez 11 listopada). Spotykamy się przez 8 kolejnych czwartków o 19:10. 

masz pytania?

przeczytaj